reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Antolová

Zuzana Antolová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The man who refuses to bow blindly to conventional prejudices and chooses instead to express his opinions courageously and honestly. Zoznam autorových rubrík:  Moja strana minceSpomienky(Ne)obyčajné knihy(Ne)obyčajné stretnutiaÚsmevné príhodyPre tebaSúkromnéNezaradené

reklama

(Ne)obyčajné stretnutia

Stále hľadám

Zuzana Antolová

Stále hľadám

Pátram po ňom v dave. Ticho stojím v ponurom šere preplnenej stanice, bokom od valiacich sa más a tvárim sa, že na niekoho čakám. Vlastne.. Nie je to pretvárka. Naozaj čakám. Cítim však, že ho tak skoro neuvidím. Pretože práve teraz o to konečne stojím. Čas hrá neustále proti mne, dennodenne sa vystatuje svojou prevahou. A momentálne zdá sa odsypáva príliš pomaly. Koľko rokov musí ubehnúť, kým sa opäť stretneme?

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 476x
  • 8
O geste jedného vodiča

Zuzana Antolová

O geste jedného vodiča

Pár dní to už naozaj vyzeralo tak, že zima definitívne zvíťazila a tohtoročná jeseň je už len spomienkou. Jeseň a zima však usúdili, že na zimu je predsa len ešte priskoro. A tak zima, hoci neochotne, ustúpila a uvoľnila ešte na pár dní miesto jeseni. Takmer nepretržite prší, už štvrtý deň a tretiu noc. Mierne sa oteplilo. Včera po rannom daždi obschli chodníky i cesty, kaluže dažďovej vody však zostali. Kamsi som sa náhlila a pri svojej pochôdzke som natrafila na jednu takúto kaluž. Asi tridsať metrov dlhá.

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 188x
  • 17
Ľudia si musia pomáhať

Zuzana Antolová

Ľudia si musia pomáhať

Stmievalo sa. Vybrala som sa vysypať smeti. Plastový sáčok sa mi zdal naspodu akýsi natrhnutý. Nechcela som vytratiť polovicu odpadkov, zanechať po sebe odpadkovú cestičku a potom sa vracať a zbierať ich, tak som pre istotu vzala aj kôš. Ako som predpokladala, polovica odpadkov zostala v koši. Ako som sa nahýňala nad bedňu, kôš sa mi vyšmykol a skončil v nej. „No do pekla, čo teraz?“ vyletelo zo mňa nechtiac nahlas.

  • 11. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 161x
  • 41
Branko

Zuzana Antolová

Branko

Stretávam ich takmer denne. Počas teplých slnečných dní i dažďových pľuští. Nikdy nevynechajú pravidelné prechádzky. Branko a jeho otec. Branko pokojne sedí na vozíčku, otec ho tlačí a tichým hlasom upozorňuje na okolie, ukazuje letiace lietadlo, hniezdo akýchsi vtáčikov na neďalekom strome, zbiera gaštany a podáva ich Brankovi. Bývajú neďaleko, no viem o nich iba málo. Neviem či má Branko súrodencov, neviem či vôbec má mamu. Môže byť asi v mojom veku. Mama mi kedysi dávno, keď som sa vypytovala, vravela, že Branko prekonal detskú mozgovú obrnu.

  • 10. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 537x
  • 5
Hľadám

Zuzana Antolová

Hľadám

Stretli sme sa presne tri krát. A každé z tých stretnutí bolo iné. Možno mi ho osud ešte niekedy postaví do cesty. Vlastne v to dúfam. Budem ho nosiť pri sebe, aby som mala možnosť vrátiť ti ho, milý neznámy.

  • 25. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 682x
  • 15
reklama
Keď sú anjeliky hladné

Zuzana Antolová

Keď sú anjeliky hladné

...alebo:  Niekedy dokážu ľudia prekvapiť, keď to najmenej očakávame. V každom z nás je skrytý kúsok empatie pre druhých.

  • 12. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 507x
  • 44
reklama
SkryťZatvoriť reklamu