reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Antolová

Zuzana Antolová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The man who refuses to bow blindly to conventional prejudices and chooses instead to express his opinions courageously and honestly. Zoznam autorových rubrík:  Moja strana minceSpomienky(Ne)obyčajné knihy(Ne)obyčajné stretnutiaÚsmevné príhodyPre tebaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Moje obľúbené blogy na sme.sk

Zuzana Antolová

Moje obľúbené blogy na sme.sk

Priebežne dopĺňaný abecedný zoznam obľúbených blogerov, ktorých články si nikdy nenechám ujsť. Tých, ktorých články rada čítam, však neustále pribúda, pretože v podstate takmer každý bloger občas napíše článok, s ktorým sa dokážem stotožniť.

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 112x
  • 0
Chceš ma? Zn.: Vychovať a vrátiť

Zuzana Antolová

Chceš ma? Zn.: Vychovať a vrátiť

Som tvoj. Budem s tebou dvadsaťštyri hodín denne. Nepohnem sa od teba na krok, budem ti stále v pätách. Pôjdem s tebou do školy aj do práce, do kaviarne či reštaurácie, skočíme do banky, navštívime lekára, vybavíme zubára, budeme spolu nakupovať, povozíme sa v autobuse. Lebo všade tam budem neskôr doprevádzať aj svojho nevidiaceho pána.

  • 30. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 583x
  • 15
Flower story... alebo: Ak Albert skape, je po mne

Zuzana Antolová

Flower story... alebo: Ak Albert skape, je po mne

Pred časom som od drahého dostala do daru rastlinku. Vyhlásil že ak ho milujem, o Alberta (rozumej rastlina) sa postarám a ak ho naozaj milujem, Albert (skrátene Albi) moju láskyplnú starostlivosť aj prežije. Vysvetlil mi, že vraj ak niekoho ľúbite, staráte sa o vec od neho s láskou, akoby ste sa starali o milovaného človeka. Takto sa vraj presvedčí, že sa raz o neho postarám. So zvláštnym úsmevom mi zložil do rúk ten poklad a spokojne odkráčal. Chcela som namietnuť, že to nebude dobrý nápad... Ale dar je dar.

  • 29. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 227x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu