reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Antolová

Zuzana Antolová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The man who refuses to bow blindly to conventional prejudices and chooses instead to express his opinions courageously and honestly. Zoznam autorových rubrík:  Moja strana minceSpomienky(Ne)obyčajné knihy(Ne)obyčajné stretnutiaÚsmevné príhodyPre tebaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Stratené myšlienky

Zuzana Antolová

Stratené myšlienky

Ležím v tichu tmy a pozorujem svetlá reflektorov prechádzajúcich aút. Prebehnú po odostretých žalúziach, odrazia sa na ich lesklom povrchu, lámu sa v rôznych uhloch, kreslia obrazce na bielu stenu a rýchlo miznú. Strácajú sa v nenávratne, presne tak ako moje myšlienky. Únava ma opäť raz obišla, tiež sa stratila, celkom ako tie myšlienky. Som tu len ja a bodavá bolesť. Bolesť chorej duše môže byť stokrát neznesiteľnejšia ako bolesť fyzická, no dnes si tým nie som celkom istá.

  • 29. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 3
Znovuobjavené

Zuzana Antolová

Znovuobjavené

Myšlienky... Netušené prepojenia medzi predstavami a skutočnosťou. Kombinácie, náhle záblesky i jednoduché zaraďovanie slov. Aké množstvo ich zostalo medzi Vami? O koľkých nevieme z jednoduchého dôvodu: nenapísali ste ich. Iba prežili, obdarovali náhodných poslucháčov a potom na ne zabudli. Otvorte dvere do sveta fantázie, zachyťte krehké nevšednosti.

  • 10. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 357x
  • 3
Na hrane

Zuzana Antolová

Na hrane

Koľko krát môže človek zomrieť?  Koľko sklamania unesieš na svojich pleciach? Koľko krát sa môže človek zamilovať?  Koľko snov osud spáli, kým dopadneš na dno? Koľko krát môže človek povedať nie?

  • 28. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 786x
Strácam

Zuzana Antolová

Strácam

Existuje väčšia temnota ako tá s ktorou bojujeme. Je to temnota duše, čo stratila svoju cestu. Horšia ako smrť tela je smrť nádeje. Smrť snov. (GQuan)

  • 13. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
Včerajší list

Zuzana Antolová

Včerajší list

Sadla na mňa melancholická nálada. Vystriedala tú bujarú, príliš spokojnú z predošlých dní, strávených v inom svete. Možno prišla s dráždivým kašľom, čo mi momentálne znepríjemňuje život. Zabalená v huňatej deke, skrývajúca sa pred dotierajúcim chladom, s obľúbeným hrnčekom jasnožltej farby po dúškoch chlípem lipový čaj s medom a citrónom. Lipový čaj na prechladnutie, citrón na prípadnú teplotu. Nechce sa mi nič robiť, ani pohnúť, aby chlad nemal šancu znova zaútočiť.

  • 10. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 881x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu