reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Antolová

Zuzana Antolová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The man who refuses to bow blindly to conventional prejudices and chooses instead to express his opinions courageously and honestly. Zoznam autorových rubrík:  Moja strana minceSpomienky(Ne)obyčajné knihy(Ne)obyčajné stretnutiaÚsmevné príhodyPre tebaSúkromnéNezaradené

reklama

Úsmevné príhody

Oneskorený vianočný dar

Zuzana Antolová

Oneskorený vianočný dar

Tesne pred Vianocami som sedela vo vlaku, cestujúc na svoju poslednú tohtoročnú skúšku. Celonočné dolaďovanie učiva a dlhé cestovanie spolu s mojou neslávnou schopnosťou zaspať v akúkoľvek hodinu v akomkoľvek dopravnom prostriedku si vyžiadalo svoju daň a tak nečudo, že rytmický klepot kolies ma čoskoro uspal. Nebyť hlásenia, prespala by som cieľ cesty aj skúšku. Dezorientovane som sa napochytro omotala hrubým šálom, zababušila do bundy a vybehla do nezvyčajne mrazivých ulíc. Až v škole som si uvedomila, že mi čosi chýba.

  • 30. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 929x
  • 23
Ako nás čas mení

Zuzana Antolová

Ako nás čas mení

Nemôžem povedať, že je bacuľka, ale nie je ani najútlejšia. Nemá najmodernejší účes, ani najnovší odtieň najmódnejšej farby. Nemá fajnové háby, ani hlboký výstrih, iba jednoduchý rolák. Nemá štvorcentimetrové nechty, ani silný make-up. Jej tvár zdobí iba úsmev. Taká normálna, celkom obyčajná baba. A predsa púta pozornosť väčšiny mužov. V čom spočíva jej čaro?

  • 2. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 340x
  • 24
Rande (Chlapci, chlapci... Takto sa baby nebalia)

Zuzana Antolová

Rande (Chlapci, chlapci... Takto sa baby nebalia)

Kaviareň. Klebetíme s Danielkou. Tešíme sa, že sa po dlhej dobe opäť vidíme. Prichádza ona a on. Ona sa zjavne necíti dobre, úzkostlivo sa rozhliada okolo seba. On jej dvorne odsúva stoličku. Objednávajú si. Stolíky sú až zúfalo blízko seba. Nedá sa nepočúvať. Rande naslepo. Vidina lásky cez internet?

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 24 176x
  • 212
reklama
SkryťZatvoriť reklamu